آرشیو مهر ماه 1402

خرید و فروش آبروآهنی سیاه , فروش حضوری و اینترنتی ورق های سیاه بصورت رول و شیت, نمودار قیمت پروفیل آهن , انواع میلگرد با بهترین کیفیت ساخت در مجموعه آریا فلز صبا

ساخت سوله ارزان

۱۱ بازديد

ساخت سوله
انتخاب نوع متریال برای ساخت سوله بسیار مهم می باشد. می توان گفت تمام سوله ها از اسکلت فلزی ساخته می شوند و این اسکلت های فلزی از جنس قوطی پروفیل ها می باشند. محصولات فولادی انواع مختلفی دارند که هرکدام طبق استاندارد های مشخصی تولید می ‌شوند. هرکدام از انواع آنها، دارای ظاهر مخصوص به خود هستند و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

قوطی پروفیل هایی که برای ساخت سوله کاربرد دارند عبارتند از: انواع ورق فولادی (ورق سیاه، ورق روغنی، ورق گالوانیزه)، پروفیل زد، پروفیل آبرو، تیرآهن، پروفیل سی، پروفیل ستونی، … . نکته مهم در انتخاب محصولات فولادی برای ساخت سوله این است که باید از پروفیل هایی سنگین استفاده شود. زیرا پروفیل های سبک مقاومت کمتری در برابر بار های اضافه، عوامل محیطی مانند زلزله، باد و باران، … دارند.

نکته بسیار مهم این است که نوع کاربری سوله خود را تعیین کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. سوله‌ ها، سازه‌ های فلزی با سقف شیب‌دار هستند که در انواع مختلف تولید شده و با توجه به نوع کاربری و محل اجرا مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اطلاع از قیمت انواع پروفیل زد با کارشناسان آریا فلز تماس بگیرید. انواع سوله شامل خرپایی، تیر ورقی، یو بی ام، آشیانه هواپیما، سالن های ورزشی، مرغداری و سالن‌های نگه‌داری طیور، استفاده در کارخانه ‌ها، انبارهای صنعتی، پالایشگاه‌ ها، کارگاه‌ های صنعتی، … می باشد.

برخی از عواملی که برای ساخت نوع سوله می‌ توانید در نظر داشته باشید عبارت است از: ارتفاع، مکان ساخت، اندازه درها و پنجره ‌ها، میزان نزدیکی سوله به مناظق مسکونی و صنعتی، نوع دسترسی و رفت و آمد به سوله، … . ابعاد سوله از دهانه تا ارتفاع تاج و کناره و نیز میزان متریال، فولاد، قوطی پروفیل مصرفی را باید پیش از آغاز کار محاسبه کرد و با توان مالی خود قیاس کنید. در این صورت با انتخاب‌ های مناسب، سوله ‌ای مقرون به ‌صرفه و متناسب با نیاز و توان اقتصادی خود تهیه می‌ کنید.

تمام الزامات سوله فولادی خود را در نظر بگیرید و بودجه را بر اساس آن تخصیص دهید. بخش مهمی از ساخت هر سوله، به فونداسیون ‌بندی سازه و آماده سازی بسترهای مناسب اجرا مربوط است. در این مرحله، نظارت بر اجرای صحیح فونداسیون متضمن انجام بهینه سایر مراحل کار نیز خواهد بود. منوط به نوع کاربری که از سوله انتظار داریم و نیز فضای در دسترس، عملیات ساخت سوله تاحدودی متفاوت خواهد بود.

source: ساخت سوله ارزان

معرفی قوطی پروفیل کلافی

۹ بازديد
قوطی پروفیل
ستون، لنگه و چارچوب، قسمت ‌های مهمی از اجزا درب و پنجره هستند که برای ساخت آنها می توان از پروفیل کلافی هم استفاده کرد. همچنین پروفیل کلافی برای موارد مختلفی همچون ساخت تیرآهن، ناودانی، قاب و… کاربرد دارد. ساخت انبار و سوله، کرکره مغازه، نرده‌ کشی اطراف دیوارها و … . تولید انواع تختخواب، مبلمان، قفسه و به طور کلی لوازم خانگی فلزی یا در ترکیب با فلز.
بیش از آن چیزی که فکر کنید محصولات فولادی و قوطی پروفیل ها با صنعت ساختمان سازی عجین شده اند. چراکه با استفاده از این محصولات می توان ساختمان هایی مقاوم تر و کاربردی تر ساخت. محصولات فولادی از ابتدای شروع ساخت یعنی ساخت اسکلت فلزی کاربرد دارند تا مراحل آخر که مربوط می شود به ظاهر آن، مانند ساخت در و پنچره. به همین دلیل این محصولات با تنوع بسیار زیادی تولید می شوند تا بتوان نیازهای بیشتری را برطرف کرد.
پروفیل کلافی از جمله این محصولات می باشد. هرچند که پروفیل کلافی درمقایسه با دیگر پروفیل ها مانند پروفیل زد، سی، ستونی، هاش، … کاربرد کمتری دارد، اما استفاده از آن، به همان اندازه مهم می باشد. زیرا استفاده از پروفیل کلافی باعث افزایش استحکام ستونی ساختمان می شود. همچنین جز معدود قوطی پروفیل هایی است که در زمان تولید آن می توان قطر محصول را تا اندازه دلخواه یا مورد نیاز افزایش داد.
از دیگر قابلیت های پروفیل کلافی خاصیت جوش پذیری بالای آن است. با وجود این ویژگی مشکلات مربوط به دستگاه جوش از بین می رود و شما می توانید از آخرین توان ماشین جوش بهره ببرید. پروفیل کلافی که با نام پروفیل تک لبه هم شناخته می شود، ظاهری شبیه به پروفیل ستونی دارد. با این تفاوت که دارای یک لبه اضافه هم نیز می باشد، و با طول استاندارد 6 متر، و ضخامتی بین 0.9 تا 2.5 میلی متر.
source: معرفی قوطی پروفیل کلافی

خرید بهترین ورق سیاه

۱۹ بازديد
ورق سیاه
بلَک شیت یا ورق سیاه یا ورق فولادی در دو روش نورد گرم و نورد سرد، تهیه می ‌شود و محصولات متفاوتی را به وجود می ‌آورند مانند انواع پروفیل زد، نبشی، تیرآهن، قوطی ستونی، پروفیل سی، ... . به عنوان مثال، محصولات نهایی فرآیند نورد سرد، ورق روغنی گالوانیزه و رنگی است. در صورتی که محصولات نهایی فرآیند نورد گرم، شیت ‌ها و رول ‌های ساختمانی، آجدار و ضد سایش هستند.
در واقع، ورق‌ های سیاه، از قرارگیری فولاد در دمای بسیار بالا تولید می ‌شوند که در نهایت، به شیت ‌های صیقلی در ضخامت‌ های مختلف تبدیل می ‌شوند. این ورق‌ های سیاه، کاربرد های متفاوتی دارند و معمولا در صنایع و سازه ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند. قیمت ورق سیاه، به میزان ضخامت آن بستگی دارد. در واقع، هر چه ضخامت آنها بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.
ورق ‌های سیاه، با توجه به کاربرد، شکل ظاهری و کیفیت و ضخامت آنها به دو دسته تقسیم می ‌شوند. انواع ورق سیاه عبارت‌اند از؛ ورق سیاه رول: همانطور که مشخص است، این محصول فولادی در این نوع به شکل رول شده، کویل یا کلاف تولید می ‌شود. پس از انجام فرآیند تولید ورق سیاه، آنها رول می ‌شوند و در عرض ‌های 1000، 1250، 1500 و 2000 میلی متر و ضخامت ‌های 1.5 تا 15 میلی متر به فروش می ‌رسند.
طول کویل‌ های بلَک شیت، متفاوت هستند و معمولا به صورت سفارشی به فروش می ‌رسند. در واقع، آنها با طول‌ های استاندارد تولید می ‌شوند و برای فروش، با توجه به طول مدنظر شما، برش می‌خورند. ورق سیاه شیت: ورق سیاه شیت یا فابریک نیز، همان بلَک شیت های تولید شده، قبل از رول شدن هستند. زمانی که بلَک شیت تولید می ‌شود، در ابعاد متفاوتی برش می‌خورند و به صورت فابریک به فروش می‌رسند.
تفاوت بزرگی که میان ورق سیاه فابریک و کویل وجود دارد، میزان ضخامت آنها است. شیت ‌های سیاه رول شده، ضخامت بسیار کمی دارند ولی بلَک شیت فابریک، ضخامت بالای 15 میلی متر دارد. از این رو، می‌توان قیمت ورق سیاه فابریک را بیشتر از بلَک شیت رول درنظر گرفت. همچنین وزن ورق سیاه فابریک، نسبت به این محصول رول شده بالاتر است. البته، این موضوع به ابعاد بلَک شیت رول شده نیز بستگی دارد.
source: خرید بهترین ورق سیاه

قیمت میلگرد

۱۲ بازديد

میلگرد
بیش از آن چیزی که فکر می کنید میلگردها در صنایع مختلفی کاربرد دارند. به ویژه در صنعت ‌هایی مانند: ساختمان‌ سازی، عمران و بتن ‌سازی، …. . بتن مقاومت فشاری بالایی دارد ولی مقاومت کششی آن بسیار کم است. تقریبا مقاومت فشاری بتن حدودا 10 برابر مقاومت کششی میلگرد است. به همین دلیل استفاده از بتن در قطعات تحت فشار مانند ستون ‌ها و پایه ‌ها مناسب است.

اما باید مقاومت کششی آن را افزایش داد. این وظیفه بر عهده میلگرد می باشد. با این حال تقویت کردن بتن تنها کاربرد این قوطی پروفیل با مقطع گرد در صنعت نیست. سایر کاربرد های آن عبارتند از: ساخت سازه‌ های فلزی: میلگردها به‌طور گسترده در ساخت سازه‌ های فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با نصب میلگردها درون بخش‌های فلزی سازها، مقاومت و پایداری آنها افزایش می‌ یابد. ساخت پل‌ ها: استفاده از پروفیل با مقطع گرد در ساخت پل ‌ها و برج‌ های بلند باعث تثبیت و تقویت سازه می‌ گردند و مقاومت و پایداری آن‌ها را افزایش می ‌دهند.

ساختمان‌ سازی: با نصب میلگردها در اسکلت فلزی ساختمان‌ های مسکونی، تجاری و صنعتی مقاومت و پایداری ساختمان‌ها را افزایش می ‌دهد. صنایع دریایی: استفاده از این محصول در ساخت قایق ها و کشتی ها مقاومت و پایداری آنها را در برابر نیروهای خارجی مانند موج و باد های شدید افزایش می دهد. میلگردها جنس ‌های مختلفی دارند که بر حسب خواص و کاربردشان مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیشترین میلگردی که در صنعت بتن و بتن‌ریزی کاربرد دارد با مشخصه‌ی فولاد معمولی می باشد.

برای خرید میلگرد، ابتدا باید نوع و اندازه مورد نیاز را تعیین کنید. پس از تعیین ابعاد و مدل آن، می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه‌های ساختمانی، فروشگاه‌ های فلزی یا تولید کنندگان میلگردها، این محصول را تهیه کنید. همینطور برای اطلاع از قیمت میلگرد و قیمت پروفیل زد با کارشناسان آریا فلز تماس حاصل نمایید.

یلگردها در بسیاری از سازه‌ های فلزی مورد استفاده قرار می‌ گیرند، مانند: پل‌ ها، برج‌ ها، ساختمان‌ ها و صنایع فلزی. این قطعات، به دلیل خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بسیار بالایی که دارند، می ‌توانند به عنوان عناصری بسیار مهم در ساخت سازه‌ های فلزی بکار روند. میلگردها در اندازه ‌ها و ابعاد مختلفی تولید می ‌شوند و معمولا از جنس فولاد، آلومینیوم و مس تولید می‌ شوند.

همچنین، برای افزایش مقاومت و پایداری میلگردها معمولا با روش ‌های گرمایی مانند حرارت‌ درمانی و یا روش ‌های سطحی مانند گالوانیزه و یا رنگ ‌آمیزی پوشش داده می ‌شوند. در کل، میلگردها به عنوان عناصر مهمی در ساخت و ساز و صنعت فلزی شناخته شده‌اند. به همین دلیل بررسی و کنترل کیفیت این قطعات بسیار مهم است تا ایمنی و پایداری سازه ‌های فلزی تضمین شود.

اصطلاح میلگرد به قطعاتی اطلاق می ‌شود که به‌ طور خاص برای تقویت و تثبیت بتن مورد استفاده قرار می ‌گیرد. بنابراین باید میلگردها در ابعاد مختلفی تولید شوند تا بتوان در تمام بتن ها از آنها استفاده کرد. این محصولات فولادی معمولا از فولاد کربنی با مقاومت کششی بالا ساخته می‌ شوند.

source: قیمت میلگرد